:)

:)

wtorek, 14 lutego 2012

Wymianki walentynkowe

Jak spędziliście walentynki? Ja zabrałam moich 3 mężczyzn do aquaparku w Bohuminie. Chłopcy się wyszaleli, mąż się zrelaksował.... Ja zresztą też.
A teraz pora pokazać, co dostałam i co wysłałam w wymiankach walentynkowych. Pierwszą wymiankę organizowała Majalena. Moją wymiankową parą była Ela. Dostałam broszkę, szydełkowe serduszko, świetną rameczkę i mnóstwo przydasi. Bardzo Ci Elu dziękuję za super paczuszkę, a Majalenie za zorganizowanie świetnej wymianki.


Ja przygotowałam dla Eli taką paczuszkę


Kolejną wymiankę organizowała Edyta
Paczuszkę otrzymałam od Renaty
Śliczne filcowe serduszko i ptaszek, karteczkę, przydasie i słodkości...
Renatko, bardzo ci dziękuję za śliczną paczuszkę, a Edycie za zorganizowanie świetnej wymianki.

Ja przygotowałam paczuszkę również dla Renaty


Z obydwu wymianek jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że moje wymiankowe partnerki również....
Życzę Wam miłej nocki!

3 komentarze:

Edyta pisze...

Piękne wymiankowe paczuszki.

Daniela pisze...

Śliczne te prezenty, przyjemnie dostać coś takiego!

Małgoś 13 pisze...

Miło czytać, że jesteś zadowolona z otrzymanych prezencików.