:)

:)

środa, 13 lutego 2013

Różności

Dzisiaj kilka drobiazgów, kolejny post też chyba bedzie taki...
Na początek karteczka dla siostry

Broszki zrobione jako dodatek do żakietu i torebki na wesele


Udało mi się też złapać licznik u Agnieszki. Miałam możliwość wyboru, więc poprosiłam o plecioną bransoletkę

Były jeszcze czekoladki, ale już nie załapały się na zdjęcie... Bransoletki są świetne, bardzo dziękuję Agnieszce :)

I jeszcze RR - na 1 propozycję mam komplet (n.ewa, imawe, AsiaB), na obrazek 2 jest jeszcze miejsce. Planuję zacząć haftowanie 1 kwietnia - mial być marzec, ale święta są w tym roku bardzo wcześnie, więc nie każdy znajdzie czas od marca

9 komentarzy:

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Same piękności :-) Pozdrawiam ciepło

Promyk pisze...

Broszki jak zwykle piękne, ale karteczka zauroczyła mnie totalnie.:) Gratuluję złapania licznika!:)

Xymcia-dm pisze...

Moje gratulacje złapanie licznika to
nie prosta rzecz hihi ;) Kateczka
bardzo mnie urzekła , broszki też
- pozDrawiaM ciepło ;)))

Ps.A jaki byłby czas w RR nr 2 - miesiąc bo obrazki wyglądają na
dość pracochłonne ???

violi igłą malowane pisze...

Śliczne są twoje broszki ..

AsiaB pisze...

Oj...widzę, że się załapałam:)Strasznie się cieszę, bo bardzo podobają mi się te wzorki:)A karteczka dla siostry - zapowiada się ciekawie:)Pozdrawiam

rhodiana pisze...

Piękna karteczka i broszki :) Wesele udane?

Sylwia Wierzbińska pisze...

cudeńka :)mpozdrawiam

Ewa pisze...

Kartka i broszki superowe :) ewa

Daniela pisze...

Piękna karteczka i brochy, a bransoletki, które dostałaś możesz dobierać do stroju!Pozdrawiam!