:)

:)

piątek, 2 stycznia 2015

W Nowym Roku....

W Nowym roku życzę Wam zdrowia o raz dużo czasu na robótki :)
Nigdy nie robiłam noworocznych planów, tym razem jednak zrobiłam kilka :D
Przede wszystkim postanowiłam bardziej o siebie zadbać i nawet już zaczęłam działać w tym kierunku. Plany hafciarskie też mam :D
Na początek chciałabym zaprosić Was do wspólnego haftowania
4 pory roku z uroczymi kotkami


Terminy ukończenia hafcików - wiosna do końca marca, lato - koniec czerwca, jesień - koniec września i zima do końca grudnia. Na zakończenie przewiduję losowanie drobnego upominku :)
Drugi proponowany hafcik to maleństwa z kotkami

Zaczynamy 1 lutego, co miesiąc 1 kotek, kotki możecie haftować tak jak jest, albo osobno - jak bardziej wam pasuje. Zapisy na SALe pod tym postem, proszę o maila, wyśle wzorek ( kotki będę wysyłać pojedynczo)
A poza tym moje hafciarskie plany są dość duże, ale mam nadzieje, że uda mi się je zrealizować.
1.Zegar do kuchni

2. Słoneczniki na urodziny mamy

3. Obraz do kancelarii brata

4. Pies husky dla Michała
5. Dziewczynka dla mojej chrześnicy

6. Czarny kot
7. Skończyć latarnię

8. Pamiątka komunijna
Na razie tyle, tzn chciałabym jeszcze kilka haftów, ale te są najważniejsze
Czekam na chętnych do wspólnego haftowania :)

13 komentarzy:

violka pisze...

W Nowym Roku życzę czasu na realizację tych planów oraz wszelkiej pomyślności :)

Sylwia Wierzbińska pisze...

Życzę Ci aby wszystkie Twoje Noworoczne plany się spełniły :) Niestety na Sal się nie zapiszę, bo wiem że nie dałabym rady. pozdrawiam Sylwuska

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Urocze kociaki. Ta dziewczynka wspaniała!

Annette ;-) pisze...

Obraz do kancelarii brata podoba mi się najbardziej. Powodzenia w realizacji wszystkich zamierzeń Ci życzę :-)

Rozmaitości Milki pisze...

Super kociaczki. Niestety nie jestem krzyżykowa, ale bardzo mi się podobają te Kotki.

Anielique pisze...

Kociaki są rewelacyjne :) Mam je w swoich planach hafciarskich :) Z wielką ochotą haftowałabym je z Tobą, ale obawiam się, że nie dam rady terminowo :( Chyba będą musiały poczekać na lepsze czasy.

Jagna pisze...

wspaniałe plany :)

Ania Studzińska pisze...

Powodzenia w realizacji planów! Ja sobie postanowiłam, że nie będę brała udziału w SAL-ach, bo potem i tak rezygnuje :/

Unknown pisze...

Wzorek Sal z kotkami jest cudny:) mam takie pytanie czy mogłabym prosić o wzorek na agnieszka.suchy@onet.pl i jeżeli mi się uda haftować równo z Wami to będę pokazywać na blogu, chodzi o to że zapisałam się już na jeden Sal i nie chciałabym dać plamy:( pozdrawiam.

Lady Savage pisze...

Ja się z przyjemnością na sal z kociakami zapisuje, ale tylko na kociaki 4 pory roku, od dawna podoba mi się ten haft, teraz będę mieć okazję go wyhaftować,
mail: amaranth1986@gmail.com

Ania pisze...

Kociaki są świetne! Widzę, że masz ambitne plany na ten Nowy rok. Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Kochana wszystko cudne,ale słoneczniki och cudo:)

Etoile pisze...

dziewczyna cudna:)