:)

:)

środa, 23 września 2015

Igłą malowane

Kilka dni temu dotarła do mnie gazetka "Igłą malowane". Ten numer bardzo mi się spodobał

Obrazek z serii "Kolorowa parasolka" - jako trzeci z serii mogłaby być para z dzieckiem :)

Sówka matematyczna - podoba mi się tak jak poprzednia, czekam na kolejne

Miś z bukietem - dość często haftuję obrazki dla dzieci, więc misio w sam raz. Tutaj z dodatkiem haftu wstążeczkowego, ja zrobiłabym całość krzyżykami


Serwetka z różą - akurat za różami nie przepadam, jednak sam pomysł takiej serwetki jest interesujący. Podoba mi się wyhaftowana koroneczka. Myślę, że zamiast róży wyhaftowałabym jakiś zimowy niewielki widoczek.... W końcu święta niedługo

Małe motywy dziecięce - to mi się zawsze przyda

Taniec żywiołów - to też powinna być seria

Maki - niekoniecznie, nie lubię haftować kwiatów, choć czasem mi się to zdarza

Paw - taki trochę orientalny

Jesienny obrazek - dla mnie za duży

W tym numerze wg mnie jest za dużo dużych obrazów, wolałabym kilka jednostronicowych schematów.
Dziękuję firmie Coricamo za możliwość zrecenzowania gazetki :)

2 komentarze:

Lidzia pisze...

w końcu przyjemna recenzja tej gazetki!
mnie w oko wpadł tylko haft z parasolem. mogę się uśmiechnąć po wzorek?
pozdrawiam

Lady Savage pisze...

:) ode mnie gazetka tez otrzymała pozytyw