:)

:)

sobota, 29 lipca 2017

Coś dla Was

Wróciłam dzisiaj z urlopu i przywiozłam też drobiazg dla Was, wiec ogłaszam malutkie candy. Wiem, że wiele osób zbiera naparstki, więc kupiłam kilka z miejsc moich wojaży.


Dla tych, co naparstków nie zbierają, będzie garść przydasi - bloczek papierków, kilka taśm, drewniane guziczki - motylki, trochę serwetek... pewnie coś jeszcze dołożę

Zasady standardowe - komentarz pod tym postem, z zaznaczeniem - przydasie czy naparstki, zapisy do końca sierpnia.

A może ktoś chciałby mi wysłać magnesik? Oczywiście odwdzięczę się :) Na razie czekały na mnie magnesiki od 2 osób, pokażę je w następnym poście. Zresztą mam trochę zaległości, bo i podaj dalej do mnie przyszło, i może jakiś pościk urlopowy... Chcecie zdjęcia z urlopu?

17 komentarzy:

Cytrulina pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie! Mnie najbardziej przydadzą się przydasie :) Koniecznie pochwal się urlopowymi zdjęciami! Pozdrawiam

Krysia pisze...

Gosiu! Piękne są te naparstki,A zdjęcia z przyjemnością sobie obejrzymy - Pozdrawiam Gorąco

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Też się chętnie przyłączam, przydasie. Zapraszam również do siebie:-)

BEATA-BECIA pisze...

Chętne przygarnę i naparstki i przydasie :) Ale zachłanna jestem !
Magnesik jak najbardziej mogę wysłać :)
Dziękuję za pocztówkę z wakacji!

Jadwiga Król pisze...

Ojejku,a ja chciałabym tylko naparstki!!! A magnesiki jeśli nie masz z Bolesławca chętnie Tobie podaruję- u nas są tylko ceramiczne:Pozdrawiam

Świat nicią malowany pisze...

:) Ja z chęcią się zapisuję :) banerek wstawię jutro.

Bożena S pisze...

Chętnie się zapisuję na przydasie :)

bozenawdaniec. pisze...

Każde przydasie przydadzą SIE, naparstków nie zbieram :)
Mogę wysłać magnesik z Wieliczki/ Krakowa :)

eda-1 pisze...

Naparstki cudne, już się ustawiam w kolejce:)Pozdrawiam:)

miejsca warte polecenia pisze...

Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. Biorę udział w Twoim candy.
Nie zbieram naparstków, za to książeczki harmonijki z miejsc, w których byliśmy.
Pozdrawiam!

Natalia F pisze...

Chętnie przyłączam się do zabawy:) Ja wybieram przydasie:)
Pozdrawiam

Asia Tworzy pisze...

Magnesiki na bank będą ;)
Zapisuję się do zabawy, co prawda naparstków nie zbieram, ba nie mam ani jednego bo moje techniki twórcze ich nie wymagają. Ale pozostałą nagrodą nie pogardzę ;)

raeszka pisze...

Naparstki są śliczne ale ja chętnie przygarnę przydasie :).

SmaszKa pisze...

Ojej! Właśnie jestem w trakcie urządzania swojego kącika i takie naparstki, to super dodatek...Zapisuję się, może szczęście mi dopisze..
Pozdrawiam,
Kasia

Kufer inspiracji pisze...

Witaj :) Z miłą chęcią się zapisuję na Candy z przydasiami :) Śliczna serwetka :) Banerek już u mnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

Asikowy KAcik pisze...

Magnesik bardzo chętnie tylko adresik poproszę:), a jeśli chodzi o zabawę pewnie, że się dopisuję a te naparstki są kuszące:).